FETTIS-Dag

Yes fettisdag är det idag som sagt, har ätit en på skolan, kaffe + semla för 30 kr! Riktigt värt.

Idag har jag varit duktig och pluggat från 10 till ca 17. med några raster såklart, en lunchrast och ett besök av Sofia :)

Nu är jag trött, hjärndöd skulle man kunna säga. Har ingenting att skriva heller.. måste fortsätta plugga, fast nej? jag måste få ha ett liv också!

Vet ni, jag far ju till Sthlm på fredag efter tentan :D fyfan vad jag längtar! Pratade med min bror idag, både han och Yury kommer va ledig hela helgen så då blire massor med shopping och på lördag planeras det utgång! Åh ska bli så skönt att komma iväg ett tag.

Nu ska jag se tv, sen när pappsen kommer hem blir det en till semla :)



jag ser nu att jag är jävligt lik min mor på bilden..

Kommentarer
Postat av: Gjermundcarmen

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.

2012-01-26 @ 10:37:31
URL: http://gjermundcarmen.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0