FREDAG!!

Äntligen fredag och snart tentadags.. ärligt talat så har jag inga höga förväntningar på mig själv vad gäller tentan. Har pluggat så fruktansvärt dåligt och börjat alldeles för sent, så jag får skylla mig själv! menmen.. efter tentan ska jag skynda mig hem och packa klart för att sen dra till STOCKHOLM :D

Istället för att plugga igårkväll när jag kom hem från jobbet så övade jag på att göra en sån här frilla:


 Jag kan göra en sån frilla nu :D skitenkelt!! bilden är snodd från en som heter alexandra.

Vi hörs senare! Jag är sinnes som är uppe nu, jag vet! Men är så uppe ivarv så måste pilla ett tag.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ha det underbart i Stockholm! :)

2010-02-19 @ 13:05:30
URL: http://johanssonsemelie.blogg.se/
Postat av: s

men va! :D jag måste lära mig!

du verkar ju haft det himla bra i storstan!

längtar tills vi ses ikväll D:

2010-02-22 @ 15:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0