Fredagsmys

Har varit en lugn och skön dag!
Blev bara en föreläsning idag med, den imorse blev inställd igen. Lunchade med Mois på Corona. Det var gott och kändes lite "lyxigt" att slippa ta med sig matlåda för engångsskull.
Har även varit en sväng på iksu, annars bara suttit hemma och ugglat.
Jag och mamma ska ha en myskväll ikväll, typ första gången på länge jag är hemma med henne. Vi har nyss ätit pizza och nu ska vi mysa med godis och se lite tv.
Blir en "tidig" kväll ikväll, iaf innan 12. Ska upp tidigt imorgon och jobba kl 7-15.30!! Behöver penninga nu, med tanke på hur mycket jag spenderat den senaste veckan....

Annars händer inte mycket för mig, känner mig nöjd med livet. Taggar för utgång NÄSTA HELG :P en hel vecka kvar..


Familjens klippa är hon!
Jag ser förövrigt ut som en stjärt på den här bilden, men det bjuder jag på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag är säker på att hon är en riktig klippa din mamma. :-) Kan berätta att det var hon som tyckte att vi skulle gå och kolla på huset som vi bor i nu. Själv hade vi tänkt "aldrig i livet" innan hon sa nåt. Men eftersom hon tyckte det och hon är så klok så gjorde vi det och det är vi fantastiskt lycklig över att vi gjorde! :-)

2010-02-27 @ 17:52:48
URL: http://cattastroph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0