Goddag!

Nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe och laddar ner lite musik till min iphone. Börjar jobba kl 15 idag och slutar 21.

Vaknade imorse av att pappa gapa och skrek över att han inte ville ha den sista apelsinklyftan??!!!
 "Jag blir så fnasig och gul om händerna"?
Sen var han irriterad och gick upp till övervåningen där jag håller till och tog ut sina aggressioner på mig som vanligt. Snörde in lite träningskläder i mitt rum som jag hängt upp snyggt i trappen, började sjunga och ha sig bara för att jag skulle vakna och bli irriterad, vilket han iof lyckades med. Men det äckligaste och vidrigaste av allt var att han var tvungen att skita i min toa med öppen dörr?!
Förbannad klev jag upp 07.30 då jag egentligen har sovmorgon, smällde igen toa dörren, kastade ner alla hans grejjer i trappen, svor och fräste åt katten som jamade och ville ha mat, kastade ut hans skor i snön och sen när jag lugnat ner mig litegrann kunde jag sätta mig i soffan och se på Vakna med the voice.

Jag vill flytta nu!! Vi tar ihjäl varann snart, jag kvävs.



Om 2 veckor kommer jag hälsa på dessa grabbar, Patte och Marre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha Du är för roligt!

Fredagsunderhållning, tack! :-)

2010-02-05 @ 20:40:55
URL: http://cattastroph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0