Good life

Här sitter jag i min ensamhet en fredagskväll, ser Lets dance och tröstäter godis.. haha.
Låter kasnke tragiskt men det är riktigt skönt, slutade jobba ca 20.30, svängde förbi nattöppet och köpte godis ich sen drog jag hem. Ska snart krypa under täcket och se tv, börjar 7.00 imorgonbitti och slutar 21.00. Lite små segt att jobba delad tur, men bra med penninga.

Lutar att jag kommer att jobba på onkologen i sommar igen:) mailade min chef där och frågade hur det såg ut med jobb hos dom i sommar. Hon sa att jag var jättevälkommen att jobba där i sommar, antingen hela sommaren eller som tim-vikarie som förra året. Frågan är vad jag ska välja, vill ju va ledig 2 veckor, blir en vecka i Sthlm sen kanske nån vecka i stugan :) Hoppas Moa också får jobb där!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0