Helg :D

Underbara fredag! Äntligen helg. Har varit duktig och lånat en bok på bibblan idag som jag ska läsa och sammanfatta under dagen har jag bestämt. Nämligen dags att plugga arslet av sig igen.. tenta om exakt en vecka!

Min söta faster var snäll och lämnade en jättefin TV-bänk till mig igår + en massa porslin. Kung! Hoppas jag får flytta in i lägenheten snart.

På dagens schema står PLUGGNINGEN högst upp på listan, sen ikväll blir det Balder med tjejerna. Imorgon ska jag upp tidigt och plugga för att sen ladda för utgång på kvällen. Känns grymt skönt att va ledig ihelgen.

Bästa musiken just nu:

Jay Sean feat. Sean Paul & Lil Jon - Do you remember
Pitbull feat. Lil Jon - The anthem
Paradise Girls feat. Pitbull - Patron Tequila
Dizzee Rascal and Armand Van Helden - Bonkers
Bob Sinclair - Rock this party
Pitbull feat. Akon - Shut it down
Cheryl Cole - fight for this love
Beyonce - Check on it
David guetta - Sexy bitch
David guetta - Memories
Kanye West - Flashing Lights
Kanye West - Good life
Flo rida - Right round
Kesha - Tik tok
Iyaz - Replay
Timbaland - If we ever meet again
Beyonce - Single ladies
Alexandra Burke feat. Flo rida - Bad boys
Alicia Keys - Try sleeping with a broken heart
Jason Derulo - Whatcha say
Beyonce - irreplaceable
Chris Brown - Forever

Det var nog dom jag kan komma på just nu!! Förresten är jag ingen "utfrysare" eller mobbare och sen är jag även väldigt lojal mot mina vänner. Tycker bara att det känns fånigt att du inte kan komma och prata med mig istället för att skriva det på någon blogg. Fiskstjärt är mitt ord för detta. Nej nu ska jag fortsätta läsa om psykiska sjukdomar.. det läskiga är att man inbillar sig att man har massa störningar när man läser alla symtom.. 


Hörs senare! Laterrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0