Kärlek

Den här dagen har varit rätt skön. Kom till skolan, var där i 25 min, resten av föreläsningarna var inställda.
Så jag drog hem, värmde på paj för 17e dagen i rad, har ätit det nu till lucnh, middag, lunch och middag och nu lunch. Vid 15 drog jag på stan där jag träffade Mois, sen for jag och jobbade.

Jag har tänkt på en sak, man ska inte ta varann för givet. Det är farligt. Man ska heller inte umgås med såna som bara tar energi från en och inte ger nåt. Måste bli mer ego och tänka på sig själv.
Jag är så jäkla glad att jag har såna fina vänner och en underbar familj! Jag känner mig som en helt ny människa från i sommras, mycket gladare, öppnare och allting känns så mycket roligare nu.
Fick ett sms av pappa ikväll där han skrev att han är stolt över att ha en sån duktig och fin dotter!
Tack, sånt värmer.


pottfrillan och hans fruktansvärda skjorta




Le mer, ge komplimanger, va glad, skratta, våga visa känslor, mer kärlek åt folket!!!


Godnatt

Kommentarer
Postat av: s

jag känner helt likadant! :D bra skrivet!

så himla kul allt är!

aldrig mer ödsla tid på ovärda saker eller personer!



smset från far din. åh, fick verkligen rysningar över armarna nyss!

2010-02-26 @ 08:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0