lovely saturday

.. blir inte lika lovely när man vaknar upp av att pappa som vanligt vrålar:
- Nu är det dags för TARMTÖMNING!!
 Jävligt äckligt. Förbannad blir man också, inte konstigt att jag alltid vaknar upp med ett ruttet morgonhumör.


Idag ska jag försöka plugga så mycket som jag kan, sen svänga förbi stan och kolla lite grejjer ;)
Är sugen på denna transparenta skjorta från ginis.. men jag ska försöka hålla mig till sthlm.



Min söta farfar har blivit utsedd till årets Vilhelminabo! Jag är så stolt :P Ska ringa och gratta han sen.



Han är världens grymmaste! Har alltid på sig långbyxer på sommaren för att han tycker att han har så bleka ben och har alltid långärmade tröjjor för att han tycker att han har så smala armar :P haha sen börjar han bli lönnfet också säger han.. gubben är 78 år!!




Kommentarer
Postat av: s

haha :D lg alltså! iofs skulle jag också behöva en tarmtömning sen igår :P men! haha



gud så söt farfar! :d så himla kul!

2010-02-13 @ 09:58:34
Postat av: Emelie

Haha, jag diggar din familj!

Vad heter din farfar?

Jag har ju släkt uppe i Storuman och Skarvsjöby så det vet säkert vem han är! :P

2010-02-13 @ 19:32:09
URL: http://johanssonsemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0