Måndag

Då var man på väg hem, sitter just nu och väntar på flygplatsen på Bromma. Trafikkaos har det varit här i Sthlm. Imorse var de flesta tunnelbanor avstängda och ersättninsbussarna var såklart överfyllda så jag och Yury fick GÅ med min feta resväska till Liljeholmen i -24 grader!! helt sinnes kallt! Jag har haft en underbar helg iaf! Shoppat massa, hunnit träffa grabbarna, gått på bio, käkat på en massa goda restauranger, tränat, klippt mig m.m. Vill inte hem.. Ser ut att kanske bli 2 veckor i Sthlm i sommar:) hoppas.. Om ett år kanske jag är sthlmsbo. Dags att skicka lägenhetsansökan nu kanske! I april/maj blir det Riksgränsen också!! Kommer bli sjukt roligt. Nej nu ska jag köpa mig en kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0