Morrnmorrn

Har suttit uppe en stund redan och skrivit lite om ångest. Har ingen motivation till att plugga just nu, och tentan är om en vecka typ.. känns jobbigt.

Jag har fått sommarjobb på onkologen :D kommer att vara ledig två veckor dessutom från 26 juni - 12 juli så jag har ändå lite "semester", sen jobbar jag t.o.m. 16 aug, ev en vecka längre. Perfekt, då hinner jag va i sthlm en vecka och sen i stugan! Världens snällaste chef.

Igårkväll såg jag och Amalia Avatar på bion, och ja min sammanfattning om den filmen kan jag säga med två ord: FÖR LÅNG :P haha höll på somna på slutet och killen som satt bredvid Amalia sov halva filmen. Ingen film för oss två iaf, vi satt och tittade på klockan stup i kvarten på slutet. Men den får godkänt iaf. Nästa gång vill jag se Farsan eller nån skräckfilm.

Dagens planer:

- Strax löpning med UIK
- Lunch
- Skola 13-15
- Plugg eller stan :P
- Löpning med Mariehem
- Lek med flickorna

Hoppas mitt knä pallar detta! Vi ska springa i kylan dessutom. Huvvaligen.



Hans armar är fan större än mina lår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0