Redan torsdag..

Jäklar vad veckorna går fort numera, hinner knappt vara med. Snart mars, dvs snart vår och SOMMAR!!
Har innan det Riksgränsen att se framemot, sen bokade vi Sthlms resan i förrgår, blir jag, Moa, Amalia, Sofia och Rocky och Messi såklart! Kommer bli grymt.


Dom ser söta och snälla ut, men är som små ligister. Messi tömde sist min resväska upp och ner och lekte med mina örhängen som nu är borta......

Jag hade en konstigt natt inatt (?) bra svenska.. vaknade först för att jag mådde illa, magen vred sig och bubblade. Kändes som jag skulle spy. Sen vaknade jag igen av att jag var hur törstig som helst, drömde om en iskall Cola med isbitar i. När jag vaknade imorse var jag fortfarande törstig, vi hade ingen Cola så fick bli ett glas julmust ist. Tror jag dricker alldeles för lite, dricker mer kaffe. Inte bra.

Idag är det skola som gäller till 15, sen jobb 16-21!!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0