Söndag

Haha roliga rubriker jag kör med.. söndag, måndag osv. Fantasin flödar i Malins skalle.

Har nästan nyss kommit hem från jobbet, har varit en fullspäckad och rätt händelserik dag..

Jag har:

- Kört som en nisse längs dom risiga vägarna och varit så nära på att köra fast 78ggr

- Stressat som en stjärt

- Fått tvättat arslet på en gubbe UTAN handskar med en svamp? glömde såklart handskarna i bilen som stod 178m därifrån. Var bara att gilla läget. Tvättade och spritade händerna ett antal ggr efter det:P

- Sen när jag hamnar hos nästa nisse klagar hon på att hon är förstoppad. Hon ber mig göra starkt kaffe, ge Movucol, plommon, fikon, vatten psv sen börjar det gå utför..
Nissen (kallar henne för det) säger då att det känns som att det är ett stopp någonstans och vill att jag ger henne ett sån där "klyx", typ flaska som man sprutar in i stjärten när man är förstoppad. Men nej, det var inte heller bra..
DÅ ber den här nissen att jag ska känna efter i hennes RÖV MED MINA FINGRAR om det är nåt stopp?!?!?! Aldrig i hela helvetet!! Jag sa inte så, utan sa att vi skulle lägga ner hela projektet och ta oss från toan, som vi förövrigt hade befunnit oss på i ca 40min.
Icket att hon ville det! Istället tar hon sina fingrar och kör upp i arslet för att gräva efter och känna om det fanns nåt stopp. Jag dog!

Hade min middagsrast efter det där också.. maten smakade annorlunda...



Kommentarer
Postat av: moa

haha jag dör! kan bara gissa vem det var hos...

2010-03-01 @ 07:41:58
Postat av: s

HAHA! så rolig läsning!

du är ju coolast!



o ps. det är INTE töntigt at säga MELLO. det heter mello!



längtar tills vi ses! ha en bra dag!

2010-03-01 @ 09:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0