Tors-dag!

Jäklar vad veckan har gått fort, redan torsdag vilket innebär att imorgon är det helg! Jag är iof ledig från skolan fram till tentan som är nästa fredag. Känns riktigt skönt, men fattar inte riktigt hur jag ska få tillbaka min motivation till att plugga. Har inte öppnat en bok än, bara googlat och sökt på internet.. Bra pluggning.

Igår löpte vi ute i kylan, först med UIK. Det var rätt skönt, inte så farlgit kallt. Sen på kvällen med Mariehem, då hade det blivit kallare, -15 stod termometern på. Fyfan, men det gick bra ändå, förfrös tårna tror jag.

Idag är jag ledig, eller ska plugga lite hemifrån. Sen kl 13 ska jag luncha med mamma på Rex eller TC, frågan är vilket som är bäst? Kl 15 börjar jag jobba. Jag vill få min lön nu!! Har jobbat massor nu den senaste månaden, kommer gråta av lycka när jag får min lön.

Helgen kommer bli bra känner jag på mig! Imorgon taccobuffé på Balder med Sofia, Moa och Amalia. Lördag utgång på Allstar ;) Söndag alla hjärtans dag.. men vad gör man då? Ska äta semlor tror ja.



kommer nyare bilder snart, efter helgen hoppas jag på!

Kommentarer
Postat av: s

alltid lika roligt att se dig! :D

va himla trevligt att luncha på sånna lyxställen!

hela helgen kommer blir skitbra!



o så jäkla bra med din semester. om jag får min som jag önskat så kan vi göra massa kul ju :D

2010-02-11 @ 12:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0