ZZzz

Idag har jag varit som ett lik, blev endast 4h sömn inatt. Men det var det värt.
Sen upp duscha och knata iväg till skolan i 25 minusgrader.. Huvva, hade kritvitt hår när jag kom fram till skolan!
Vi förberedde våran power point redovisning som vi har om en vecka, arbetade inte särskilt effektivt så vi blev klara efter typ 3,5h!

Hittade förresten mammas cykelnyckel som någon snäll människa lämnat in, tack! Nu ska jag betala in den där jävla parkeringsbötern som jag fick igår på nolia! Jävla p-vakter, skaffa ett liv, byt jobb, alla hatar er!!!!!!!!

Nu hade jag tänkt äta nåt sen hälsa på Amalia !

Jag vill flytta nu! Kvävs snart.



Måste ha socker känner jag, blev inte så mycket ihelgen! Behöver ta igen.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0