Borderline

Nu sitter jag i min ensamhet och fikar kesomackor, banan och dricker pappas yoghurt. Han har nämligen en egen yoghurt som ingen annan får ta ifrån. Han brukar gömma den för mig men ikväll lyckades han inte med det.
Ikväll har jag löpt med Mariehem. Känns riktigt kul att träffa dom en gång i veckan och göra det jag tycker är roligt, dvs springa!! Knäet håller än dessutom. Peppar peppar..

Vi körde fast med bilen idag när vi skulle köra in bilen i garaget. Har snöat så sjukt mycket idag och är världens storm ute. Vidrigt! Alla grannar fick komma ut och hjälpa till att putta på och skotta loss bilen.. såg ganska roligt ut. Pappa var förbannad på snöhelvetet och hotade mig att det var sista gången jag får låna bilen. Jag kommer sno den av han imorgon så att det kan han glömma.

Idag på skolan gjorde jag och en klasskompis lite psykologitester på internet. Jag ligger tydligen i riskzonen för borderline personlighetsstörning och shopoholic. Det känns ju bra..

Gå in här och gör olika tester: www.psykologitest.se 

Imorgon är jag "ledig" fram till 15.30 då jag börjar jobba! Kanske ska sova ut, får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0