En paus

Har tagit en paus från pluggandet ett tag. Var duktig och steg upp klockan halv 8 för att plugga, så nu känner jag att jag äntligen är igång.. 9 dagar kvar.. alldeles för lite.

Snodde den här listan från blondinbella :P

Namn: Malin Matilda Skoog (egentligen Skog med ett o, men vi skriver med två)

Kallas för: Mallan, Skoog, Krukan, Prippa,

Stjärntecken: Skorpion

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Piercingar: 6 hål i öronen och ett i naveln

Tatueringar: Icket, men kommer säkert bli så småningom

Längd: 1.71

Skostorlek: 38 - 39

Hårfärg: Brunett numera

Fräknar: Yes

Motto: Lev dagen som om den vore den sista, typ nåt sånt. Haha

Kär? Icket

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, New York vore inte helt fel, eller Sthlm

Tycker du att du är attraktiv?
Ibland

Dricker du? Cider, vin och minttu

Röker du? Nej, vidrigt

Vilket schampo använder du? nåt som frissan har lurat på mig

Vilken parfym använder du? Mest Britneys faktiskt, även Naomis

Vad är du rädd för? Hajar och cancer

Gillar du att tvätta? Joda om det är mina egna kläder jag tvättar

Gillar du berg- och dalbanor? Nja föredrar helst dom lugnare varianterna..

Senaste…

Filmen du hyrde? Jadu bra fråga, det var 78 år sen jag hyrde film sist

Filmen du köpte? Har aldrig köpt en film

Låten du hörde: TLC - No scrubs

Låten du laddade ner? David guetta - memories

Personen du ringde? Amalia

Personen som ringde dig? Pappa

TV-program du såg? Minns inte, ser nästan aldrig på tv

Person du tänkte på?
Hmm.. blir nog Amalia som förhoppningsvis kommer hem idag :D

Favorit…

Låt: just nu mest partylåtar, dangerous, the anthem, stronger

Sak att göra: B logga!

Sport: Löpning;)

Dryck: Kaffe

Kläder: Tights och stor t-shirt

Film: bra fråga

Bil: En liten smidig sak som går framåt, gärna en sån där liten bubbla

Serie: The hills och The city

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja, en gång

Gråtit över en flicka?
Nej

Ljugit för någon? Ja, allt för ofta

Varit i slagsmål? Ja, med min bror

Blivit arresterad? Nix

Träffat någon från internet IRL? Haha ja

Antal…

Gånger du varit kär? En gång på riktigt

Gånger ditt hjärta brustit?
Nja.. eller jo en gång antar jag

Hjärtan brustet på grund av dig? En gång

Tjejer du kysst?  Inte kysst, men säkert pussat mina tjejer, fick pussa på Moa på nyår :P

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Moa och Amalia har jag hängt med sen ag var 7 år. Hannah och Anna umgås jag fortfarande med.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Haha ingen aning.

Senaste…

Boken du läste? Läser aldrig böcker, bara min kurslitteratur som jag måste.

Personen du fick e-mail av?
Facebook.. hihi

Personen du fick brev av? Farfar

Personen du fick sms av? Elisabeth

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Under julen

Saken du köpte? T-shirt på ginis..

Brukar du svära mycket?
Joda, varje dag. Men är kus-röv en svordom?

När stiger du upp på morgonen?
Mellan 7-8 på morgonen på vardagarna

Vad har du på dig? Mjukisar, tränings t-shirt och tjocktröja.. svinkallt här hemma

Vad ska du göra ikväll? Plugga umgås med några flickor från laget

Vad är du allergisk mot? Snuskiga turkar på dansgolvet

Var har du ont? i knät

Använder du hårspray? När jag lockar håret

Kan du stå på händer? Haha ja kanske mot en vägg

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan

Salt eller socker? Jag är beroende av socker..

Gillar du ketchup?
Absolut, ett måste till korv.

Är du glad nu? Jag är oftast glad

Var du glad igår? Ja det var jag nog

Vad dansar du till? Hip hop, RnB, pop, dance.. aldrig house!

Stockholm är… ? mitt hem om nåt år.

Göteborg är… ? en mysig stad

Kan du sjunga?
I duschen låter det hyffsat, men annars så är jag ingen höjdare på det.

Spaghetti eller makaroner? Äter oftast makaroner, lättare att äta.

Land du vill besöka
? Thailand!!


Hade besöksrekord igår.. över 40 st ;) wohoo.. haha. Känner hur pengarna rullar in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0