Förbannat!!

Gårkvällen började bra med pizza och tårta hos Anna. Var mycket folk, en del man kände till, så det var trevligt.

Sen skulle vi ut på Rex var det bestämt. Vi kom in och gratis dessutom, kände mig som en tjuv typ. Där inne var det inte en människa man kände till, mest 89 er så vi drog vidare mot Allstar. Där var det såklart världens kö så det var itne ens lönt att försöka. Men vi gjorde det ändå och kom såklart nte in, för det var FYLLDA 22 år. Vidriga vakt, fanns fler därinne som inte vad fyllda 22 år.
Sofia kom in och försvann och jag och Amalia frös som hundar när vi skulle vänta på att nåt skulle hända, sen gav vi upp och gick med våra livsfarliga klackar mot donken där vi klädde på oss mer kläder. Rex hade dessutom fullt så där kom vi såklart inte heller in.

Fyfan så ovärt allt kändes.. ovärt att klä upp sig, ovärt att dricka, ovärt att bli bakis idag.. ne usch. Aldrig mer!!

På vägen hem hittade Amalia en plånbok mitt på cykelbanan, med patientbricka, massa kort och pengar i. Jag tog hand om den och ringde ägaren nyss, det var en gammal gubbe i typ 70 års åldern. Han grät nästan av glädje och tackade Gud att det fanns såna som oss! Ja det är sant, tur det avr vi som hittade plånboken och inte någon annan GIRIG JÄVEL! Ska förbi gubben snart och lämna den, sen fara och kolla på en lägenhet på Teg.

Jag är förbannad idag.. måste göra nåt för att bli av med ilskan. Typ dammsuga. Helvettes satans dyngröv.. egojävlar..

Bilder från gårdagen kommer senare..

Kommentarer
Postat av: s

usch... detta inlägg är inte kul! :P fy.. har fortfarande dåligt samvete efter hur det blev! men som sagt! jag fösökte verkligen!

nu är det ny lördag på g :D löninsghelg på g. vi måste ringa allstar snart o hoppas ditt kort har kommit till dess :D



ps. fortfarande bakis typ!?

ha en bra dag!

2010-01-25 @ 10:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0