Fredagsmyys

Börjar dagen med en lista som jag snott;)

Dagens humör: Glad, excited :D

Dagens mående:
Lite trött just nu, men det ska fixas med hjälp av lite kaffe snart.

Dagens borde:
plugga.. ta igen det jag missade igår. Men känner jag mig själv rätt så blir det inte så.

Dagens frisyr:
Just nu bara en slarvig knut.

Dagens smink: Har inte hunnit så långt än, men brukar inte bli så mycket.

Dagens klädsel: Haha samma sak där, har bara en tjocktröja och små shorts.

Dagens planer: Hade tänkt träna om nån timme, sen svänga förbi stan, hem och äta lunch, sen skola mellan 13-17, sen är ja bjuden på middag hos Emelie:) En bra dag!

Dagens vill ha: Massa nya möbler och grejjer från ikea som jag kan fylla lägenheten med (jag vet redan nu att jag vill ha den, fast jag inte kollat på den)

Dagens längtan: Till sommaren och värmen, varför inte till Thailand i 2 veckor.

Dagens fundering: Vilken av dom tre svartakortatighta klänningarna jag ska ha på mig imorgon, och vilka skor, smycken osv.. shit så jobbigt :P

Dagens beroende: Alla dagar är det socker, men nu känner jag sötsuget redan på morgonen.. illa.

Dagens produkt: Måste vara min frisörs schampo och balsam, känns som håret fortfarande är nytvättat oich jag tvättade det igårmorse. Det är bra!


Jag funderar på att dekorera hyllorna med mina partyskor, haha! typ såhär:



Sen vill jag ha en klädhäst, så man kan hänga upp kläderna på det här viset och se tydligt vad man egentligen har:

det här är iof ingen klädhäst, men ni fattar vad jag menar!

Kommentarer
Postat av: s

låter som en underbar dag! :D jag är också sjukt taggad. fast lite oviss.. vill verkligen in imorn. vi måste fixa det!

thailand 2 veckor skulle inte va dumt. jag hänger gärna på! fast först stockholm ;)

ha en bra dag nu! hör av dig snart! :D kram

2010-01-29 @ 10:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0