Fullt upp!

Ja nu var det ett tag sen jag skrev.. har haft "mycket" att göra dom senaste dagarna..

Har pluggat som ett as för den här förbannade tentan. Förstår inte hur lärarna tänker.. när vi har praktik i 8 veckor ska vi hinna göra typ 6 olika arbeten.. och sen när vi får "jullov", som inte blir nåt jullov för då har vi en tenta på ca 38 olika sjukdomar som man ska hinna mata in i sin lilla hjärna på typ 14 dagar.. Fyfan ytinlärning kallas det.. kommer förhoppningsvis minnas allt till tentan men inte längre..

Jaja annars har dagarna bestått av fika med vänner och lite träning.. endast styrka och den där jäkla crossen :/ har fortfarande nåt bajs med knäet så kan inte springa. Hoppas läkaren kan titta på det till veckan. Känner mig typ handikappad när jag inte får springa.. förstår hur pappa har det med sina ruttna knän. Det värsta är att jag förr eller senare kommer bli likadan. 
Förresten så har jag fått jobb på hemtjänsten, helgjobb!! Mycket bra, tack moa!! Ska jobba nästa helg.
 
På onsdag ska jag köra lite tester med Mariehems damer,  yo-yo test och 150m x2 :D Känns skönt att inte behöva vara med själv för en gångs skull.

Lite bilder från gårdagen:





Vi var hemma hos mig, åt middag och hade en liten förfest. Sen bar det av mot Rex där vi för första gången på mcyket länge fick stå i en jävla kö!! Dessutom var det typ premiär för 89erna så det var proppat med folk. Musiken sög, kan den där satans DJn sluta spela techno.. det finns ingen som kan dansa till sån musik?

Kommentarer
Postat av: sofia

åh! lg ska då alltid jäklas!:P

men pannkakor sa du!? shit va gott! jag har just lärt mig att vända dom :D vi göre snart nån bakislunch typ!

men altså.. hur lär vi oss dansa till techno-fan!? hatar det!

all star snart!

2010-01-13 @ 16:03:56
URL: http://s0fias.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0