Godmorgon era nissar..

Jag är trött som ett lik nu, börjar jobba om 45 min. -18 ute, helt sinnes..

Igårkväll åt jag och Elisabeth middag hos Emelie. Det var mycket trevligt och gott, västerbottenostpaj med lax och grönsaker sen kladdis och glass och grejjer till efterrätt! Nästa gång är det min tur att bjuda, troligtvis bor jag då på haga ;)

Jag slutar vid 5 idag, då äre det bara järnet hem, duscha, äta, byta om sen direkt till Sofia där vi kör igång med förfest!! Sen utgång på ALLSTAR! Kommer bli kung.

Jag eggar sönder den här låten just nu:






Kommentarer
Postat av: Antoniohedvig

I am really impressed!!

2011-04-12 @ 18:45:14
URL: http://antoniohedvig.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0