Godmorgon!!

Vad gör jag uppe nu är frågan?! Har fasen inte kunnat sova nåt inatt, har vaknat gång på gång av att den där jävla stormen!! Jag undrar hur det kommer gå att cykla till skolan idag, lär bli en hel del svordomar. Pappa ska såklart ha bilen när han har 100m till jobbet. Satan, känner hur irritationen växer inom mig. Har ruttet morgonhumör bara så ni vet.

Veckans planer:

Idag -
skola så länge vi orkar, sen löpning med Mariehem :D
Imorgon - ledig, får se vad jag hittar på. På kvällen ska jag jobba på Athena.
Fredag - skola mellan 13-17 sen är jag bjuden på middag hos Emelie i klassen!! Blir mkt trevligt.
Lördag - jobb 8-17 på Athena, på kvällen blir det utgång. Vart vet vi inte än.
Söndag - förhoppningsvis inte bakis, för då ska vi se herrarnas cup.

Nej vad ska man nu hitta på, ska va på skolan om 2h..



Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0