GOTT NYTT ÅR!

Gårdagen blev riktigt lyckad!!

Dagen började kanske inte så bra med endast 3h sömn och sen 8h jobb på det. Men det var ganska lungt på avdelningen, gubbarna jag skulle vaka över sov mest hela tiden. Så jag fick gå runt och göra lite andra sysslor som sjuksköterskorna gör !! Mycket värt!

Sen var det järnet hem och göra sig iordning inför kvällen.
Det blev middag hos Moa, fläskfilé och rotfruktsgratäng med vitlökssås och bea!! Riktigt gott! Sen hade även Moa bakat hennes underbara kladdkaka.
Efter det bar det vidare mot Ares fest! Massa drinkar, dans och ännu mera drinkar.. livsfarligt. Min likör eller vad fasen det nu var jag hade, Cuarenta y tres, som man ska blanda med mjölk blev lite väl sliskig. Men det gick ner ändå..
När klockan passerade halv 11 for jag och Moa vidare till TC. Där var det mycket folk och ja... det hände en hel del.. Jag som alltid säger att jag aldrig blir full fick äta upp det nu. Var nära på att dra vidare på någon efterfest men så blev det inte som tur var. Huvva, stackars Moa ;P haha. Sofia saknades såklart!!


Imorgon är det lördag igen.. då laddar vi om på nytt.


Kommentarer
Postat av: forssan

kul att du börjat blogga mallan. ska lägga till dig bland favvisarna nu. hihi :)

2010-01-02 @ 19:27:27
URL: http://shortanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0