Jag hatar vintern!!!!

Fyfan vad drygt det var att cykla imorse, världens jäkla storm! Stod upp på cykeln hela vägen för att ta mig fram, knappt det hjälpte och traktorbögen hade inte plogat cykelbanorna som vanligt. Usch, lyckades även spotta mig själv i ansiktet när vinden precis när jag spottade blåste mot mig. Härlig start på dagen.

Vi var iallafall duktiga jag och Hanna och skrev klart våran del av caset som vi ska redovisa om nästa fredag. Känns skönt, så nu är jag "ledig" imorgon fram till jobbet och börjar kl 13 på fredag. Nästan som en minihelg.

Pratade med min käre bror igår förresten. Han och Yury har bokat en resa till Turkiet i juni en vecka och dom undrade om jag ville låna deras lägenhet den veckan och samtidigt vara kattvakt!! Självklart vill jag det, men hoppas det löser sig med jobb och så. Sen vill jag såklart inte fara dit själ. Men det kommer bli grymt skoj om det blir av !!

Såhär såg det ut idag när jag cyklade hem från skolan..



3 månader kvar till "sommaren"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0