Ledig!

Min mage måste vara knäpp, spelar ingen roll om jag fikar precis innan jag går och lägger mig, vaknar ändå upp mitt i natten av att jag är hungrig. Inatt var jag så hungrig att jag hade ont i magen, fast jag tryckt i mig mat just innan jag la mig. Så jag klev upp och åt en banan.. lindrade hungern tills jag vaknade imorse iallafall. Känns som jag har en mask i magen som äter upp allt innehåll i magsäcken :P

Igårkväll hade jag löpträning med Mariehem, det gick fint, mitt knä höll och jag kunde springa hela passet!!! Jätteglad blev jag! Men fick grymt ont i vaderna, är nog pga att jag inte är van stötarna.

Nu på morgonen har jag ringt runt och sökt lite lägenheter, har hittat en etta öst på stan som jag mailat och smsat intresse om. Hoppas jag får komma och kolla på den.. perfekt läge, nära stan och nära skolan.

Känner mig lite krasslig idag, så blir att ta det lungt och vila från träning. Ikväll ska jag på bio med Amalia och se Snabba Cash!!

Ska på stan en sväng och systemet och fixa lite inför helgen.. är ledig idag som sagt. Klarar inte av att vara ledig en hel dag och inte göra något vettigt, så ska försöka dammsuga lite och sen fara på obban och handla lite. Haha har säkert handlat mat för flera hundra under dom här 2 veckorna mina föräldrar har varit i Thailand. Fattar inte hur det gått till, men handlar iof inte bara mat utan även massa onödiga tidningar, godis och tuggummi.

Har ni hört den här låten förresten, den är skön!

http://www.youtube.com/watch?v=rhwPbbs5X9w

Har ingen aning om hur man lägger upp videos så därför blir det en massa länkar.


Kommentarer
Postat av: s

haha :) det är ju så! varför kan man aldrig bli nöjd?! ändå värt om man hade mask! FROSSA!!

va roligt att du kunde kuta. jag måste snart börja komma på era fysisar... hade ju varit nått..

taggar lördag nanting!

2010-01-21 @ 12:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0