Lördag!

Idag har jag sån fruktansvärd träningsvärk i benen sen löpningen igår.. hur fan går det till? Har aldrig hänt förut.. sprang inte ens snabbt. Hoho.. är ruttet tränad nu.

Igår var första dagen på mitt nya jobb, dvs hemtjänsten. Shit vilken stress och satan vad det är svårt att hitta överallt, typ Teg, Västerslätt.. har typ aldrig varit där. Sen började det inte så bra heller när jag fick 78 motorstopp för att jag är ovan att växla.. vi har en bil med automatlåda så det tog ett tag innan jag kom på hur det var att växla :P haha..

Nu har jag ätit lunch och tvättat lite kläder. Ska strax ner mot stan och sen vidare till jobbet, börjar 16.00. Sen ikväll blir det nog väldigt lungt.. börjar kl 7 imorgonbitti..

Ja det var nog allt för mig.. händer inte speciellt mycket nu!

Adjö!



Vill bli ljusare.. börjar få världens utväxt också.. grymt fult!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0