Nyårslöften..

När jag var liten hade jag alltid en massa nyårslöften som handlade om att jag skulle sluta äta godis, vinna Lidingöloppet, vinna en miljon, vara med på småstjärnorna osv.. ganska orimliga mål dvs. Haha..

Men i år ska jag försöka ha några små löften:

- Inte äta godis varje dag, utan hålla mig till helgerna
- Stå på mig mer och våga säga nej till saker jag itne vill
- Inte dras till idioter till killar
- FLYTTA HEMIFRÅN, kräks snart
- Sluta irritera mig för småsaker, som typ oplogade cykelbanor, disk som står på diskbänken osv
- Ta hand om mina fina vänner!!!
- Bli bättre på att prioritera skola och jobb!
- Lugna mig med shoppingen.
- Hälsa på farfar i vilhelmina, har inte varit där på flera år. Skandal!
- Lära mig laga lite fler maträtter.. blir rätt enformigt med kycklingwook, spagetti och köttfärssås och taccos.
- Spara pengar!!!

Ja det var väl några rimliga löften som jag bör kunna hålla!!

Imorgon kör jag igång med tentapluggningen på riktigt!!! Nu jävlar !

Den här julen och nyår har varit helt perfekt och det här året kommer bli det bästa! Känner mig fri, fri att göra precis vad jag vill, inget att planera efter förutom jobb. Fotbollen har varit det jag har lagt ner all min tid och själ till, men nu är det inte längre så. Finns så mycket annat jag vill göra!!


Det var inte det där jag syftade på att jag ville göra.. :P Det har hunnits med hela hösten.. haha.


Kommentarer
Postat av: sj

mkt bra löften tycker jag! :D jag måste verkligen lära mig att inet blir irrietrad på småsaker :P



haha o kul med blondinbellas quiz! :P

2010-01-05 @ 16:30:53
URL: http://s0fias.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0