Övertrött...

är vad jag är just nu.. sitter och tittar på sjuka videoklipp på youtube och skrattar så jag nästan grinar. Haha .

Ikväll har jag sprungit intervaller på iksu, gick tungt, känner mig tung i benen. Sen har jag haft Amalia och Moa på besök här. Vi åt taccos och massa gott och såg Lets Dance. Dom hjälpte mig med att färga utväxten också.. gick bara fint. Var rädd att det skulle bli en helt annan färg eller att frillan skulle lossna men det gick.

Nu då.. ja jag tittar in på blocket titt som tätt för att kolla lägenheter.. anmälde mig nyss på en lägenhet på Teg! Teg.. känns långt bort. Ska nog sova snart.. behöver det. Blev inte mycket sömn inatt, därför jag sitter och gapskrattar åt ruttna saker.

Mor och far kommer hem på måndag.. satan vad tiden har gått snabbt. Saknar iof mammas mat, är less på nudlar, potatis, krossade tomater, köttfärsslimpa och sån skit, vill äta nåt med smak. Pappas sattyg och djävulskap som han har för sig saknar jag dock inte.. kommer iof bli kul att äntligen få ha någon att jävlas lite med.

Nej nu ska Malin pissa och gå och lägga sig!
Natti!

http://www.youtube.com/watch?v=8KswnjMa-MQ

Jag dör när jag ser den där.. hahahahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0