Rastlös...

.. är bara förnamnet av vad jag är!

Mina föräldrar drog till Thailand i lördags.. det är alltså 2 dagar sedan. På den korta stund dom har varit borta har jag hunnit dammsuga hela huset 2ggr, handlat 3ggr, jävlats med katten, försökt mig på att steka pannkakor m.m. allt för att slippa plugga. Usch.. bara 2 dagar kvar sen sitter jag där och svettas.

Fick förresten mail av pappa där han berättade att dom hade 31 grader och sol, att dom bodde i en poolvilla och var på väg mot frukostbuffen.. fyfan.

Annars har jag inte gjort speciellt mycket idag, vart i skolan och pluggat lite, handlat, försökt fixa med idrottsförsäkringen med folksam men det verkar va en jädra massa bök bara.. kommer aldrig få röntga mitt knä. Sen har jag handlat.. glasnudlar bla?? Fråga mig inte varför.. haha. Det såg roligt ut iaf.
Var också på iksu en sväng och sen har jag suttit hemma, pluggat och dammsugat... det var min spännande dag!

Förresten mina frukansvärda magsmärtor som jag fick i lördags när jag satt på toaletten och rent av svettades för att det gjorde så grymt ont, berodde troligtvis på att en cysta sprack.. vi pratade om det idag. En kompis i min klass hade också haft precis samma symtom och då var det pga att en cysta spruckit.. helt ofarligt men gör riktigt ont.. och är lättare att få när man ätit minipiller länge.
Jag som trodde att jag var gravid .. haha.

Nej vad ska man nu hitta på... sällskap tack!!



Äntligen hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0