Sjuk..?

Försov mig imorse för andra morgonen i rad.. fattar inte.. vaknade 08.18 och började 08.30.. kastade på mig kläderna tryckte i mig 2 mackor och hoppade in i bilen och körde som en tok till skolan. Kom bara 6 min försent.. så jag var snabb. Ska lägga mig i tid ikväll.. iof är jag ledig imorrn så det kommer nog inte bli så.

Har lite känning i knäet idag.. fattar inte, vissa dagar känner jag inget alls och nu dagar som denna så gör det lite ont. Kiss.. vill ju va med och springa ikväll med laget. Sen börjar jag bli sjuk tror ja.. är tung i skallen och känner mig tjock i halsen. Men ska testa löpa ikväll ändå... kanske känner mig friskare då, vem vet ;) Blivande sjuksköterska som jag är.. haha. Är rutten på att ta hand om sin egen kropp.. brukar va så.

Har ett hål nu mellan 9.15- 13.00.. slutar 16.00 idag. Sen ska jag till frissan och fråga vad jag ska göra med mig utväxt, orkar inte färga det igen.. Ska höra om man kan köpa en schampotoning och göra hemma.

Igår var några fina vänner hos mig och hälsade på. Blir inget hemavan, jag jobbar den helgen och Moa och Amalia har cup. Det var lite tråkigt. 
Ikväll är det som sagt löpning med Mariehem, hoppas jag kan löpa!!
Imorgonkväll hade jag och Amalia tänkt att se Snabba Cash :D Har hört att den är grym!
På fredag ska jag bjuda på taccos och på lördag blir det fest hos Anna!! Kommer bli en bra helg! Min sista helg som ensam hemma också.. fisk.

Nej om man ska ta och kamma luggen, fixa frillan, borsta tänderna och sen köra iväg mot skolan igen..



Jag vill bli brun, ser numera ut som ett vandrande spöke.


Kommentarer
Postat av: s

hej!

du får inte bli sjuk nu ju! :( hopaps det går över.. va försiktig ikväll om du löper..

inte frö att jag är snällare mot min kropp... inte det... sockerchock här.. igen.

taggad på lördag! blir jättekul! däremot sämst att jag missar tacosen på fredag. hade velat va med! kram!

2010-01-20 @ 15:30:07
URL: http://s0fias.webblogg.se/
Postat av: pite-jessica

va synd att det inte blev hemavan, jag ska dit! hade varit roligt att träffa er där :D va bra att knäet börjar bete sig igen, så vi träffas lite oftare på iksu igen! haha.

2010-01-21 @ 14:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0