Thailändarna is back..

Idag har vi varit på ett studiebesök på kärnhuset på stan med skolan. Det var intressant men samtidigt hemskt att höra deras tragiska berättelser om deras barndom och sen vilka skador det medförde sen. Huvva så hemskt.
Sen hade vi föreläsningar om ätstörningar och om sexuella övergrepp på barn.. fytusan att jobba med sånt. Skulle bli helt förstörd.

När jag kom hem var min kära mamma hemma, hon hade lagat en jättegod middag, bakat bröd, tvättat alla kläder och renbäddat alla sängar och stor handlat. Så nu  är både kyl och frys fullpackat med mat igen. Känns ändå lite skönt att dom är hemma igen, saknar att bli uppassad;) haha.
Pappa var neger som vanligt, mamma med. Fick även lite presenter av dom, några linnen från Abercrombil & Fitch och lite krämer och grejjer.

Nu ikväll blir det bara att umgås med mor och far framför tvn och äta en massa gott!
Haha pappa är som ett tjurigt barn, han har hållit sig från godis och levt nyttigt i 2 veckor nu men ikväll ska han till Godishuset och köpa massa godis.
- "Jag gör vad jag vill, ni bestämmer ingenting, jag är 51 år nu!!"




Har saknat att ha någon att jävlas med.. men nu är han tillbaka!!

Kommentarer
Postat av: s

gud så skönt att va dom hemma ändå! för ett tag :P hoppas du får emelies! :D skulle av sjukt kul!

haha! l-g är så rolig! jag kan tänka mig hans färg! längtar tills vi ses! kram

2010-01-26 @ 11:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0