Trötter..

Idag känner jag mig så sjukt seg..
Har sovit lite ihelgen och jobbat och stressat som ett as. Vägrar bli sjuk!

Helgen har ändå varit bra!
Började på fredagen, med att jag sprang mitt första löppass på väldigt länge, sen jobb sen mys hos soffan med amalia och sofia. Lördagen bestod av sovmorgon, stan och sen jobb. Söndagen jobbade jag delad tur, dvs morgon och kväll. Var hyffsat sliten för att jag kanske sov max 4 timmar den natten.
Sen avslutades helgen med ett trevligt besök :)

Idag har jag träffat läkaren som har tittat på mitt knä. Han hittade inget fel och sa att det troligtvis kunde ha blivit en liten broskskada som började läka till sig, och att jag bara skulle fortsätta smyga igång med träningen!! KUNG!!
Om det skulle bli sämre skulle han fixa en MRT.

Lägenhetssökningen går tungt.. inte en jävel verkar ska flytta härifrån. Jag bygger snart en egen lya.

Ikväll blir det mys med Sofia! Och imorgon börjar jag termin 5!!!

Ska förresten boka biljett till sthlm snart.. vill hälsa på brorsan och Yury! Blir troligtvis i slutet av februari!


Jag som är
 något övertaggad och Patte


Yury:)

Bror


Grabbarna grus, Rocky och Messi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0