Heyhey

Måndag måndag, fast det känns som typ en torsdag? 3 arbetsdagar till sen får jag långhelg fre-mån :)

Filmen igår var riktigt bra!! Ett måste att se alltså.

Imorse steg jag upp halv 8 och åt frukost, kl 10 drog jag och pappa mot nolia för att springa 1500m på bana. Men icket det var stängt och I20 var låst så IKSU:s nya löparbanor (som för tillfället endast är asfalterade) fick det bli. 
 Jag hade som mål att klara 5 min blankt på 1500m, pappa lekte därför hare i 800m och försökte hålla rätt fart. 4min 55 sek blev sluttiden på. Det kändes faktiskt ganska bra, fegade lite väl mkt i mitten så borde kunna pressa mig ännu mer. En bra genomkörare innan helgen:)

Ikväll har jag jobbat 13-21.30 och imorrn blire 6,45-15.30 sen hem och äta middag med familjen coh vinka av brorsan som åker hem till Sthlm igen :/ Jäkla skit att Sthlm inte kan ligga närmare, typ 20 min härifrån med cykel? Skulle va perfekt.


Jag trivs väldigt bra på mitt jobb, och extra roligt är det när man får jobba med en av sina bästa kompisar :)
Moa och jag förbereder oss inför en operation......... ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0