Jorduu

Jag ställde väckaren på 8.30 för att sola, men vart fan är solen? Satan vädergudarna lovade ju..
Vad ska jag då hitta på idag? Det enda som står på schemat är utmaningen mot pappa kl 16. Sen efter det hänger jag med dom till stugan tror jag.

Igår spenderades dagen på bettnäs med Soffan, riktigt skönt. På kvällen hade Sofia kalas. Det bjöds på massa gott fika, godis m.m. sen bar det av mot Tisdags Rex! Det var en riktigt lyckad kväll.

Helgens planer har blivit ändrade, det ska tydligen bli sjukt varmt på lördag så att springa en tävling på 15km i typ 28 graders värme när man aldrig sprungit så långt tyckte pappa inte var så smart. Så istället drar jag och min halva Amalia till Sundsvalls gatufest ;) Hoppas jag får låna pappas bil, då har vi både resan dit och hem plus boendet fixat;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0