Måndag

Vaknar upp i stugan av världens jäkla åskväder, pissregn och hela stugan skakar nästan. Mamma får panik och sliter ut alla sladdar från tvn, stereon osv.. Kl 05 lyckas jag somna om igen och kl 8.30 klev jag upp, pigg och utvilad.

Nu väntar ett intervallpass med min far, kommer att pissa på han..

Sen vill jag slå ihjäl alla jävla lärare på min förbannade utbildning. Har inte fått någon praktikplats ännu och mailar därför läraren och frågar vad som är felet. Får då till svar att enligt arslet Kristina *#%SBJ så har jag inte gjort en restuppg från en tenta?? Vad trevlgit att man ens visste om det? Och ännu roligare är väl att den tentan gjorde man i typ termin 3 eller nåt. Jävla skitlärare, borde skaffa sig ett annat jobb.

Nej så nu ska jag ta ut mina aggressioner på löpningen med pappsen.



Titta titta:

 http://www2.idrottonline.se/templates/NewsPage.aspx?id=492584


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0