Onsdag

Godmorgon godmorgon. Duktig som jag är så följde jag inte med ut igår, jag och amalia for till mig ist och lyssnade på musik och pillade på. Underbart att vakna halv 8 och känna sig utvilad och pigg. Har ätit frukost och satt igång två tvättmaskiner, ska bla tvätta mina tävlingsskor;P

Igår jobbade jag dag sen blev det en snabb sväng hem för att äta den sista middagen (grillade hamburgare) med hela familjen på ett bra tag. Skjutsade iväg brorsan till flyget och drog sen till Sofia för att kika in soffan och den nya möbleringen, blev jättebra:) Banoffen var sjukt god också, livsfarligt det där. Sen bar det vidare mot Sämp där resten av gänget var och förfestade.

Nu ska jag snart ner till tvättstugan igen sen ut och springa, blir att springa på bana igen (asfalt), bara för att vänja mig lite. Kl 13 börjar jag jobba, ska försöka hinna med stan innan det också.

Har beställt ett par skor från Din Sko, riktigt snygga bruna stövlar, passar bra till hösten och även nu på sommmaren ;)

Imorgon far jag till Övik:)


I brist på annat så kan man ju alltid fota sig själv i hissen... ;P

Kommentarer
Postat av: s

snygg du är på jobbet! :D

2010-07-28 @ 10:48:38
Postat av: Erlandemine

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-05-19 @ 15:05:22
URL: http://erlandemine.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0