Rehab @ Norrmjöle

Fyfan vad skönt det är att bara göra ingenting.

Efter en natt med några fyllesamtal, sms osv så var jag rätt trött imorse, steg upp kl 10 och åt frukost i lugn och ro. Mor och far drog till Iksu och Marre och jag stannade kvar här. Jag sprang Kont-rundan som är ca 14km och Marre gymmade i vårt "utomhus gym".

Sen har vi inte gjort så mkt, ätit, fikat, sovit.. jajjemen jag har tagit min första powernap på flera år. Nu är jag som en ny människa. Snart ska vi äta mammas underbara Canneloni och sen blir det bio med brorsan. Inception blir det.

Jag köpte Spotify Premium igår, så nu har jag det både på mobilen och på datorn. Hur bra som helst!!

En annan sak.. jag mitt arsle råkade anmäla mig till 3000m HINDER nästa helg, det fanns inget 3000m bara med hinder.. HAHAHAHAHAHA jag dog. Har mailat den där nissen att jag springer 1500m ist.
Så det blir 1500m lördag och 5000m söndag.

Imorgon ska jag testa mig på 1500m bana, känner mig så osnabb som man kan bli just nu.

4 dagar kvar alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0