Sönderpissad igen..

Sådärja, pappa och jag sprang 3,7km testet idag igen. Jag slog nytt rekord på 11 min blankt, pappa gjorde 11min 31 sek. Gubben kommer aldrig ge sig med sina utmaningar till han blir typ 90 år och inte kan springa längre.

Farfar ringde ikväll och var deppad, han hade sprungit 500m intervaller och gjorde det på 6min 40sek fart/km. Värdelöst tyckte han, för några år sen sprang han 500m intervaller på 1min 40sek, dvs 3min 20 sek fart/ km. Haha alltså gubben är snart 80 år?!?!?!?!!?!? Många 80 åringar kan idag intre ens springa, eller knappt gå.. Sen klagar han också på att han är lönnfet, har fått så smala armar och ser hålig ut i ansiktet.. Där ser man vem pappa brås på.

Ett litet bildspel, Marre vs Patte:


Jag tar modet och stegar ner i vattnet..

Jag och Marre är lyckliga över att ha tagit oss i vattnet

Patte börjar kaxa med Marre

Marre smyger sig upp..

Och där fick Patte sig en känga

Sådärja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0