Tävlingsdags!

Snart kommer min käre far och hämtar upp mig. Ska springa en Dm tävling i Örträsk, 10,5km. Hoppas inte värmen kväver mig..

Igår var en mysig dag, började med att jag blev bjuden på frukostbuffe på plaza, inte dåligt åt tills jag typ inte kunde stå på benen. Sen blev det lite solning vid kajen och strax innan 13  drog jag till jobbet!
Efter jobbet blev det en tripp till holmsund för att hämta min borttappade nyckel sen avslutades kvällen i min soffa med en massa godis. Helt perfekt dag med andra ord:)

Idag blire tävling sen ikväll väntar festligheter. Imorrn börjar jag inte förrän kl 13, så lite får jag sova iaf!



Jag är ganska nöjd med livet just nu;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0