Torsdag

Det är ganska bra att bo väldigt nära stan, spec. när såna där band som Deportees spelar på Rix fm festivalen. Sitter med öppet fönster i vardagsrummet och hör hur bra som helst! Kung!

Har jobbat ikväll, första gången på väldigt länge som jag var tvungen att jobba över (10 min :P). Annars har jag inte gjort spec mkt, sprang ett jävulspass imorse. Hatar att springa kort och snabbt, fyfasen.

Imorgon är jag ledig:) tvättning, träning, lunch med mamma och sen hänga med brudarna står på planeringen. Lördag jobb och sen kommer brorsan, antingen drar vi till stugan eller partajjar, får se. Egentligen skulle jag behöva avstå från fest ett tag, måste ladda för kommande tävlingar. Nästa helg springer jag både lör och sön, 3000m och 5000m i Övik :) Längtar som satan!!
Söndag är jag ledig igen :)



En "spontan" bild från i tisdags :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0