Trött, sliten och en tom lägenhet..

Igår var det en fullspäckad dag. Tävling i Örträsk (blev 2a) en förjävla jobbig bana, motvind, backig, varmt och flugor fulla munnen. Vann en våg? Tack för den ;P 

Efter tävlingen körde vi fort som satan hem, pappa höll i snitt 120 km/h, bra fart. Kom hem la mig i gräset och solade lite tills min käre gäst kom hem. Snabb dusch, middag och sen iväg till Are på förfest. Mkt trevligt med dans och lite vin. Sedan drog jag Malin och Sofia vidare mot TC, proppat med folk som vanligt och hyffsad musik. Kvällen avlsutades i soffan med pizza, en bra kväll med andra ord:)

Imorse sov vi länge, käkade ännu mer pizza och resterna från godiset.. sedan var det dags för mig att dra mot jobbet igen.

Bilder från i torsdags:






Dom här 5 dagarna har varit helt underbara men gått så jäkla fort! Nu känns lägenheten så tom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0