Trött..

Måste vara olagligt att måsta kliva upp 05.20 för att laga mat innan jobbet:P

Har nyss mättat min annars bottenlösa mage med 3 mackor, 2 ägg, melon, banan och kaffe. Kanske kanske att jag håller mig till kl 09 då fikat är.

Gud hörde min bön, jag fick byta jobbdag, så på lördag springer jag Örträsk runt, 10,5km!!

Idag står jobb på schemat, sen förhoppningsvis nån god middag med mr J, Sofia och kanske nån till och sen minigolf och kanske ett nattbad ;D

Nu måste jag dra!

'
Älsklings farfar kommer och kollar på mig på lördag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatering?:)

2010-07-16 @ 23:30:55
Postat av: Torkelfiona

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-03-02 @ 16:41:42
URL: http://torkelfiona.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0