Världens skönaste dag

Slapp dag på jobbet, fick gå hem kl 14 ist för 15.30 :) Drog ut och sprang, kom hem och möttes av hela min familj solandes på min gård. Fick ett kärt återseende av min bror, tog mitt pick och pack och följde med dom ut till stugan. Nu har vi ätit grillad lax, klyftpotatis, bea, halloumi, sallad osvosv.

Ska strax ta fram glass och jordgubbar + 1kg godis sen är det filmdags! Det blev alltså ingen utgång för mig ikväll ist en skön kväll i stugan med min kära familj. Det kan min slitna kropp behöva.

Snälla gud gör att det blir kanonväder iomorrn så vi kan dra till bettnäs?!! Jag har faktikst inte svurit så mkt den senaste tiden..... (röv, stjärt, anus, sugröv, rövsugare, fiskstjärt osv gills inte)

Nej nu är det dags att skynda sig att ta för sig från godisskålen innan pappa slickar på alla fudge.. ja det är sant han gör så för att säkra att han själv inte blir utan, helt sinnes.


Skål på er alla som ska ut, dansa lite åt mig med ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahaa! Är det där du bor? Hissjöv? :-)

2010-07-24 @ 21:07:17
URL: http://cattastroph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0