waka waka ehh ooh

Sitter i stugan just nu med mor och far och trycker massa godis och mammas goda kaka, har för inte så längesen suttit i bikini på verandan och lyssnat på oskar linnros, livskvalitet kallas det kanske?

Är ledig imorgon och börjar inte förrän kl 13 på onsdag, vilket betyder att tisdagsrex blir klockrent imorrnkväll och dagen hoppas jag kommer att tillbringas på bettnäs;)

Jag hoppas hoppas att jag lyckas byta bort min helg om två veckor, för då blire övik och springa ännu mera:)

På fredag elelr lördag kommer brodern och stannar till på torsdag :D

Mitt augusti är redan fullbokat med både tävlingar, jobb och en eller två tripper till grannstaden (typ? har nollkoll).


LG 52, Pappa Borat, gubbkris?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0