Warra warra warra

Tall tall tall tall tall talle alla är skyldig Ebbe en dyna..

Efter pizza, kinamat, glass och lite annat sött så börjar jag sakta men säkert komma tillbaka.
Fyfan aldrig mer alkohol, eller inte på ett bra tag iaf..

Vi har haft det väldigt trevlgit iaf, en fartfylld och jäkligt sjuk kväll/natt. Festen började kl 15 och slutade 03, bra fart. Att jag sen knappt kommer ihåg nånting är en annan femma. Vi såg Hoffmaestro iaf, sen när vi skulle på nåt uteställe hade jag retat upp en av vakterna och blev utslängd, men kom tillbaka lika snabbt? Vad hände där? 

Men det var kul ändå, bodde hos J:s kompisar, ett trevligt gäng med grabbar :)



Nej förfan Malin nu är det skärpning, seriösa perioden börjar NU!

Imorrn börjar jag jobba igen, dom här 2 lediga veckorna har gått så jäkla fort. Men det har varit dom bästa två veckorna på väldigt länge:) Iveckan får jag besök också, från ons-sön. Så det är inte så synd om mig..

Spanien tar hem guldet, jag känner det på mig!

Kommentarer
Postat av: Eskiltine

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2011-11-16 @ 08:06:00
URL: http://eskiltine.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0