16 juni och strålande sol

Ett underbart uppvaknande men drygt bara att man inte kan njuta av solen för att man jobbar:/ Har räknar ut att jag har 31 dagar kvar att jobba :P haha.

Så skönt det är att sova, somnade strax efter 22 och steg upp 05.30. Ska passa på att sova och vila så mkt som möjligt nu i veckan för att orka med ut ihelgen trots att jag slutar 21.30 på lördagen och börjar 06.45 på söndagen.. :P lite sömn dör man väl inte av+ I söndags somnade jag typ 5 och var uppe kl 08 och tvättade så 3h klarar jag mig nog på!

Både igår och idag jobbar jag samtidigt som Moa fast vi är i olika "team", det är kul då har man nån i sin egen ålder som man kan skvallra med ;)

Jobbar till 15,30 idag igen sen blir det ev ett snabbt besök på iksu för att stretcha och försöka få pigga ben till imorrn. Sen se Mariehem - Umedalen!!

Imorgon slingar jag håret ljusare, vill bli blond igen. Resten av dagen blir att hänga med pappsen och kl 22. går starten för nattmilen.. lång väntan kommer det att bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0