8 juni

Godmorgon nissar!

Jag har just ätit den största frukosten på länge, youghurt/musli, 2 mackor, banan och kaffe. Jag är konstant hungrig numera fast jag äter mycket och rätt ofta. Kanske har mask i magen?;P Fast det är bara bra, då hinner min kropp återhämta sig snaabbare!

Igårkväll tog jag cykeln till ersängsvallen och såg sista halvleken mellan Teg- Ersboda. Inte så spännande match, men kul att få träffa gamle Johan:)
Senare på kvällen fick jag sällskap, en promenad runt stan och sedan en tripp till Norrmjöle för att utforska stränderna och golfbanan. Såg typ 17 olika djur, det var fint, Norrmjöle är fint och ganska stort. Kom inte hem förrän efter 01, trött och sjukt hungrig.

Idag har jag inte så mkt planer mer än att springa runt banan jag ska springa på Torsdag, då det är dags för nästa tävling. Om jag hade sett hur banan såg ut innan jag anmälde mig så hade jag nog inte ställt upp ;P Jag tror dom har hittat av alla jävla backar i Gammlia.. kommer att ha mjölksyra upp till öronen.
Kvällen består av att träna Mariehems damlag och sen.. tisdagsrex kanske? Vad säger du Moe?


En lördagkväll at my place

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, tisdagsrex.

Jag vill också!! =)

2010-06-08 @ 22:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0