Förlåt bloggen

Är värdelös på att uppdatera, men det beror på att jag inte har internet längre + att jag har 48 andra grejjer att göra.

Igår sprang jag en mil på tid för första gången och vann, men ingen bil. Hade som mål att springa på under 40min och det gick galant, 39min 25 sek! Har blivit erbjuden att springa med IKSU och fått 2 nya träningskompisar. Väldigt roligt och smickrande:)

Opponering + respondentskap idag, det gick bara fint! Men våran petiga satkärring till lärare gav oss 78 kompletteringar! Känns så jävla drygt, vill bara bli klar med skiten och få sommarlov!!

Blev inge Sthlm ihelgen heller.. :( Stjärt. Pappa stackarn är på gränsen till utbränd, 78 bollar i luften.

Så helgen är för första gången på länge OPLANERAD, fyfan vad underbart. Jag hoppas på klassfest på fredag ;)
Sen stugan såklar och massa SOL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0