Godmorgon

Jag är sämst, vem bokar tvättid kl 07.00 en ledig dag? Efter en timme försvinner tiden, så jag tänkte ta sovmorgon till 08 för att chansa på att tvättstugan fortfarande var ledig. Men icket, kl. 08.05 skulle jag låsa upp dörren till tvättstugan och självklart stod en satkärring där med redan fyllda maskiner.
"Det gäller att vara i tid" sa det gamla rövhålet. Skaffa ett liv, hade jag lust att säga.


Dagen kunde ju ha börjat lite bättre, menmen jag fick ist sova lite längre. Så vad händer idag då? Jaa bra fråga, hatar att vara ledig när ingen annan är det. Ska iaf jogga 20min och stretcha min gamla kropp och ikväll träna Mff Mariehem. Men däremellan.. cykla runt halva stan?

Och nej, jag vill inte på Blinddate. Men vad ska jag hitta på, att jag blivit lesbisk, tappat allt hår, fått Malaria? Ne gud så svårt..


Pappas fula cykelkläder.. :P

Kommentarer
Postat av: s

HAHAH!

ja för om man "tappar allt hår" kan man ju absolut inte träffa någon! :P

nämen säg nej. nej nej nej!



ses ikväll :D

2010-06-09 @ 12:13:00
Postat av: Leandersophia

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-06-22 @ 12:08:57
URL: http://leandersophia.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0