Jag är inte som alla andra

Nej som sagt, jag måste ta tid på allt.. spelar ingen roll om jag cyklar, går eller springer.

Tex, när jag joggar mot iksu, vilket tar ca 18min 30 sek så vill jag alltid öka på slutet för att försöka slå den tiden. Igår när jag bara skulle jogga runt 10,6km spåret i Gammlia så blev det att jag "joggade" runt på 47 min. Idag när jag bara skulle jogga lungt runt 5km spåret i I20 så började jag lungt men sen körde jag längre och längre stegringslopp så tillslut blev tiden 21min 30 sek. När jag cyklar så tävlar jag mot alla, den jag cyklar förbi får inte cykla om mig, då har jag förlorat.. Vart är felet?

Nu ska jag kamma frillan och sen bege mig mot Emelie:)


Jag och min Sofia:)



Kommentarer
Postat av: s

haha du är ju heltokig, och jag älskar det! :D

ses snart!

2010-06-07 @ 12:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0