Laddar för tävling

Röven, mina vader känns som två stenar. Hjälper inte att dricka, knåda in med linement eller massera. Fiskfisk, hoppas jag inte känner av det för mycketr när jag springer bara.
Har just ätit scrambled eggs, bulgur, skinka, grönsaker + 2 mackor. Det borde jag hålla mig på. Har än så länge inte hunnit bli nervös, känns bra. Jag börjar växa ifrån den där nervositeten. Ovärt, tävlar ju bara mot mig själv? 5km i Gammliaskogen, Salomon trailrunning heter tävlingen, riktigt jobbig bana, 5 backar + lite stigar här och var. Benen kommer att fräta sönder av syra.

Har annars haft en fin dag, sovit ut till 9, frukost vid datorn som vanligt, solat vid älven, lunchat med mor och far på TC, gått på stan och träffat Sofia:)

Nu vill jag bara att klockan ska gå fort, pappa kommer och hämtar mig om en timme, sen ska jag löpa stjärten av mig och efter det bär det av till stugan! Är det bra väder även imorrn så stannar jag nog kvar i stugan, solar på stranden eller kanske t.o.m. testar golf!

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0